Søndag, 22. December 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Se indlæg
 Udskriv debat
HEJ en lille KLAGE
Voilalala
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 00:57:42
Let øvet

Antal indlæg: 7

HEJ Voilalala har var igår inde og spille på jer FFA server sammen med to admin inde på serven til jeg spottet en cheater på jers server skrive i admin chat demo go go som fik jeg af vide af jeg selv skulle lave en demo af ham gjore jeg så og send den til donbot søpgte donbot over steam om der ikke var admin ESP på server og fik Svart ja på steam tænke jeg på hvorfor af en ffa spille skal sidde og lave en demo på en cheater vist to admin på som ikke er ville til af få stoppet cheater på ffa når en ffa spiller ikke har ESP på og ikke kan se det på demo hvordan han kigger igemmen muren det er nemmer for en admin og sidde og speck ham og lave en demo af ham son i kan hjælpe ander claner
med af stoppe ham i og sidde og snyde og så er der også beviser for af han snyder når det er en admin som lave demo af ham med admin ESP

undskyld min stave fejl håber i kan læse det

Player EZKEb0b - klan=?
STEAM_0:0:27501439

DonBot
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 06:15:00
Brugers avatar

Gud!

Antal indlæg: 557

?? fisk ....... kan godt være jeg var inde men var vist ikk med i den der før til sidst da demo var lavet !!! ..........

http://team-cp.dk/news.php
Voilalala
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 15:50:54
Let øvet

nej min vist der er admin ESP på server var det en ide af admin gjore det fordi i hjælper mange ander claner med af ha beviser på af han er baget med wh eller noget

FreeZer
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 17:39:51
Skriver for meget...

Antal indlæg: 371

Nu skal du høre her min fine lille "ven"
Jeg sage til 4-5 gange du skal optage en demo før du gik igang.
Du skal være glad for ikke selv at få en uges ban for at beskylde andre for at cheate uden beviser, at du så heller vil bruge en ½ time på at whine er vi helst fri for, jeg sage op til flere gange at jeg havde kigget på ham flere gange med ESP og ikke kunne se noget på ham fattet du så nok ikke.
Hvis vi hver gang skal optage demo eller giv ban hver gang en bruger af vores server syntes den er nogen der cheater kan vi jo ikke lave andet, flere gange er der også nogen der siger du cheater Voilalala men derfor bliver du jo heller ikke banned uden beviser vel ?

Player EZKEb0b - klan=?
Fik en uges ban for Russer så vi ved godt hvem han er nu demoen bliver set igemmen når vi har tid
Redigeret af FreeZer d. 29 juni 2011 19:34:57

Voilalala
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 19:44:55
Let øvet

Freezer jeg kan godt lige af du sidde og siger af jeg whine og jeg skal tag en demo og skal lave en uden beviser på og så lange du ikke er så god til af buge det admin ESP på server synse jeg ikke du skal udtalige dig om den har sage for jeg synse det er for tyliet af han snyder på demo kan du jo ikke se noget uden det ESP på server og synse du skal gå en tur i træning for læge hvor hvordan du spotter cheater og buger det ESP det er 100 han sidder og snyder min vist du ikke kan se det så kan jeg ikke sige andet af du bude sidde dig ledt mere ind i hvad det vil sige af snyde og ikke gøre min lige maget syne bare i skal flage ham og holde øje med ham for efter tiden så side en ande admin på sagen som kan finde ud af de og vist du vil give mig et ban så må du også godt det min kan ikke se hvorfor du spiller så kloge vist du ikke kan se han snyder

FreeZer
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 20:00:36
Skriver for meget...

LOL er du helt 100 ? tror det næppe

Voilalala
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29 juni 2011 20:08:07
Let øvet

jeg er sikke min har jo ikke nogen beviser på det nå når jeg ikke er admin så i må jo bare lage ham spille med hax på for efter tiden

Goost
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30 juni 2011 15:50:36
Brugers avatar

Gud!

Antal indlæg: 836

Nu inden du kommer for godt igang Voilalala så vil jeg oplyse dig at vi har en ban gruppe som helt sikkert er lige så god som dig til at se cheat og måske endda klogere end dig og jeg kan ikke se hvad du opnår ved at skrive på den måde..
og nu har det virket i flere år og lige med et er det en dårlig server med dårlige admins på tjaa ikke noget der fremmer vores forståelse

Og du skrev selv til mig at du ikke ville spille på serveren mere og er det fordi vi ikke har samme måde at arbejde på serveren på eller hvad ??
Gammelt kinesisk ordsprog
Hvis man går i seng med en røv der klør,
så vågner man op med en fingre der lugter.

www.gdsr.dk; www.dcsa.dk
Voilalala
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30 juni 2011 16:17:13
Let øvet

jeg syne ikke det kan være rigtig af en spille på jers ffa server skal lave en demo er en som sidder og snyder så længe i har ESP på server det gør det det 10 gang nemmer for jer og lave en demo og bannet ham med beviser på og det snyd han buger ffa server så længe spiller sidder og snyder vist i ikke kan se det på demo kan i takker jers admin for af ikke og lave en demo og lage en cheater spille vider på jers server og det synse i skal lave om af det er admin skal i lave om på i alle det år jeg har spillet der inde har jeg kun set gode sider af server end til jo og jeg hade tænke mig og smide en andsøgen til clan men spranger over efter den har oplevelser min håber i ratter op på det og sidder jer guld groppe til af lave demo af cheater for efter tiden

Goost
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30 juni 2011 16:32:20
Brugers avatar

Gud!

Antal indlæg: 836

Det har vi nu altid brugt og det har virket for vi vil faktisk også gerne spille serveren er jo ikke kun for gæster den er også for DCSA's members og vi laver vist ikke om på det.
så lad nu være med at beskylde nogle admins for noget og sig vi skal rette på noget som virker for andre.

og om du ansøger eller ej er jo helt op til dig ikke os..

Gammelt kinesisk ordsprog
Hvis man går i seng med en røv der klør,
så vågner man op med en fingre der lugter.

www.gdsr.dk; www.dcsa.dk
FreeZer
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30 juni 2011 17:29:16
Skriver for meget...

ESP kan kun bruges som vejledende et map som nuke hvor du næsten kan skyde igemmen alle steder ved de gode spiller godt hvor man skal skyde.
Man kan ikke aflevere en demo til steamban med esp for det godtager de ikke du må ikke spørge hvorfor for det kan jeg ikke svare på.
Men hvis du er så utilfrede med os admin, kan du jo bare finde en anden server at spille på tror nu nok vi skal overleve uden dig Smile
eller de gidder måske heller ikke høre på dig ?

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-service
Besøgende